Brev:
Rutiner baby 6 måneder
4. april 2018
Alder:
6 mdr.
Rutiner baby 6 måneder
Hej Helen.
Vi har en pige på 6 måneder som vejer over 9 kg. Jeg er i tvivl om hendes rutiner, da jeg synes jeg er meget mere oppe om natten, end jeg var med storebror( er med på børn er forskellige) men hver anden time synes jeg måske er lige i overkanten. Du kan lige høre vores dag, om det kunne være det der gør det.
Kl. 5 vågner, ammes og sover videre.
Kl 7 vågner hun
Kl. 8 får havregrød eller øllebrød med frugtmos. Drikker vand af kop til alle måltider
Kl 9 sover ca. 2 timer
Kl 12 Får quinoa el risgrød med frugmos, lidt bondebrød med pålæg, eller noget andet hun selv kan sidde med i hånden.
Kl. 13 ammes og sover 2-3 timer.
Kl. 16 ammes spiser æggemuffin, bananpandekager, el frugt.
Kl. 17. Spiser grøntsagamos og noget hun selv kan sidde og spise. Bliver evt. Ammet hvis hun ikke vil spise så meget. .
Kl. 20 får hun en 260 ml mme og sover derefter.
Kl. 22 vågner hun og er sulten. Tømmer næsten begge bryster. Har prøvet at give vand. Men falder ikke i søvn før hun får mad sådan fortsætter det faktisk hver anden time. Hvis jeg ikke giver hende mad, falder hun ikke i søvn. Har Self prøvet alt muligt andet. Det virker ikke.
Vi er lige begyndt at at ligge hende på eget værelse Og det har hjulpet lidt. Men skal jeg prøve med vælling til nat? Får hun nok mad i løbet af dagen. Hun gider ikke rigtig det mos mere. Vil helst selv sidde med det. Hvor ofte skal jeg amme om dagen ? Jeg har haft problemer med jeg overproducerede for meget mælk. Kan det være derfor. At hun ikke bliver ordentlig mæt?
Hilsen